План заходів, спрямований на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

в Підлипецькому ЗЗСО I – IIст.

№ з/п Назва заходу Термін виконання Відповідальна особа
Інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу
1 Ознайомити класи з: 1) видами насильства; 2) причинами насильства; 3) психологічними; особливостями булінгу 4) шляхи запобігання булінгу; 5) ознайомлення щодо можливості заяв про випадки булінгу. Листопад ( 5 – 9 класи) Толочна М. В., практичний психолог та соціальний педагог
2 Міні вікторина « Традиційна самоідентифікація чоловіка та жінки » з використанням « Малюнок сім`ї » Листопад Молодші класи Толочна М. В., практичний психолог та соціальний педагог, класні керівники
3 Обговорення та прийняття правил поведінки в групах, оформлення правил у вигляді наочного стенду Листопад 5 – 9 класи Толочна М. В., практичний психолог та соціальний педагог
4 Анкета з питань насильства щодо дітей Грудень 8 – 9 класи Толочна М. В., практичний психолог та соціальний педагог
5 Опитувальник « Мої найнеприємніші спогади» Грудень 5 клас Толочна М. В., практичний психолог та соціальний педагог
6 Виступ на нараді при директорі на тему: «Психологічні особливості булінгу» Грудень Толочна М. В., практичний психолог та соціальний педагог
7 Підготовка тематичних буклетів, пам'яток для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей Грудень Толочна М. В. практичний психолог та соціальний педагог
8 Проведення бесід з метою формування навичок дружніх стосунків Протягом року Толочна М. В., практичний психолог та соціальний педагог, класні керівники
9 Проведення корекційно – розвиваючої програми по формуванню стійкості до стресу у дітей «Безпечний простір» Протягом року 1 – 9 класи Толочна М. В., практичний психолог та соціальний педагог
10 Проведення тренінгових занять з учнями за профілактичною програмою «Не смійся з мене» Жовтень – грудень 5 – 7 класи Толочна М. В., практичний психолог та соціальний педагог
11 Профілактична, пізнавальна та навчальна зустріч з працівниками ювенальної превенції Золочівського РВП та психологом ЗССДМ Грудень 5 – 9 класи Толочна М. В., практичний психолог та соціальний педагог
Зразок заяви

для учнів, які постраждали ( страждають ) від навмисної жорстокої та агресивної поведінки інших учнів

Директору

Підлипецького ЗЗСО I-III ступенів

Пелих В. В.

______________________________(прізвище, ім’я, по батькові заявника)_____________________________

(адреса фактичного місця проживання)

Контактний телефон

_____________________________

Адреса електронної поштовоїскриньки

_____________________________

Заява

Доводжу до Вашого відома, що ___________________________________

_________________________________________________________________

ОПИС СИТУАЦІЇ ТА КОНКРЕТНИХ ФАКТІВ

Прошу терміново провести розслідування ситуації, що склалася.

Як захистити дітей від насильства та жорстокого поводження

По-перше, необхідно знати, що в Україні прийнято Закон України «Про попередження насильства у сім`ї» (березень 2002 року). Людина, яка чинить насильство, може бути притягнута до кримінальної, адміністративної чи цивільно-правової відповідальності згідно з чинним законодавством.

По-друге, ви повинні знати свої права (Конвенція ООН «про права дитини) і вміти захистити себе. А для цього ви повинні володіти інформацією щодо того, куди звернутися у випадку насильницьких дій у відношенні до вашої особистості.

Звернення (повідомлення) про факти жорстокого поводження з дитиною подаються як самою дитиною, так і фізичними особами за місцем їх проживання за наявності фактів такого поводження або при реальній загрозі їх учинення.

1. Звернення (повідомлення) про факти жорстокого поводження приймаються посадовими особами органів внутрішніх справ, органів та закладів освіти, охорони здоров`я, управлінь у справах сім`ї та молоді, центрів соціальних служб для молоді та передаються для реєстрації до відповідного територіального підрозділу служби у справах неповнолітніх протягом однієї доби з моменту отримання звернення (повідомлення).

2. Безпосередньо у школі ви можете звернутися до класного керівника, практичного психолога та соціального педагога, заступника директора або директора школи.

3. Класні керівники організовують роботу з батьками щодо роз`яснення наслідків жорстокого поводження з дітьми в сім`ях, а також з особами, що становлять найближче оточення дитини, яка постраждала від жорстокого поводження або потерпає від реальної загрози його вчинення.

4. Всеукраїнська дитяча гаряча лінія: 8800 500 – 225 ( зі стаціонарних телефонів) та 116111 ( з мобільних телефонів ):

- Безкоштовно, конфіденційно та анонімно надає консультації і психологічну допомогу дитині, яка постраждала внаслідок жорстокого поводження.

- Надає дитині інформацію про роботу служб у справах неповнолітніх, відділів у справах сім`ї та молоді, соціальних служб для молоді, органів опіки і піклування, освіти і науки, охорони здоров`я, кримінальної міліції у справах неповнолітніх, неурядових організацій, які працюють в інтересах дітей.

- Інформує відповідну службу у справах неповнолітніх про факт жорстокого поводження (у разі, якщо така дитина погодилася повідомити свою адресу проживання) з метою оперативного втручання та надання допомоги.

Існує ряд законів кримінального кодексу, за якими можна притягнути до кримінальної відповідальності особу що вчинили насильство.

Бесіда з елементами інтерактивних ігор: " Що таке добре і що таке погано "

Групою 5 - го класу було визначено:

- мотиви поведінки;

- які бувають риси характеру людини;

- характер і діяльності які пов'язані з характером;

- малюнок: " Тато, мама, я - ми дружняя сім'я ";

- вправа " Посієш вчинок - пожнеш звичку, посієш звичку - пожнеш характер ";

- тест: " Колір і мій характер ";

При завершені заходу учні висловлювали своє ставлення один до одного і обмінювалися листівками в яких описували характер своїх однокласників.

Гра з формування екологічноого мислення підлітків: " Бережи свою планету ".

Мета гри: формування у підлітків розумного ставлення до природи, виховання нового еколонічного мислення й екологічно свідомої особистості.

Даний тип заходу показав учням наскільки важливо правильно поводитися в побуті на природі.

В результаті групової роботи учні висловлювали свої думки про те що стали більше усвідомлювати свою поведінку з екологічно правильного погляду і стане у пригоді упродовж усього життя. Будуть ділитися своїми знаннями з батьками, друзями, щоб кількість захисників природи збільшувалося і тоді довкілля буде чистішим і здоровішим.

Кiлькiсть переглядiв: 115

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.