Хореографічний гурток "Бадьорість"

Метою хореографічного гуртка « Бадьорість» є сприяння естетичному і фізичному вихованню дитини, її всебічному і гармонійному розвитку як особистості .

Під час такого навчання розв’язуються наступні завдання:

1) розвиток та укріплення фізично кістково-м’язового апарату дітей;

2) виявлення та усунення фізичних недоліків у розвитку дитини, сприяння її правильному загальному фізичному розвитку;

3) отримання дітьми початкової хореографічної підготовки;

4) розвиток почуття ритму, координації рухів;

5) ознайомлення дітей з засобами музичної виразності, прищеплення основних навичок в умінні слухати музику, сприймати та передавати в русі її ритм, динаміку, її образний зміст;

6) розвиток творчих здібностей дитини;

7) підготовка до подальшого освоєння мистецтва танцю;

8) задоволення потреби в руховій активності дитини.

ПРОГНОЗОВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Виконання даної програми дасть можливість:

1.Задовольнити потребу та зацікавленість дитини у танцювально-ритмічних рухах.

2.Своєчасно виявити здібності дитини до занять хореографією.

3.Розвинути природні задатки, загальні та спеціальні здібності дитини.

4.Навчити дошкільників різним видам танцювальних рухів.

5.Підсилити всі фізіологічні процеси та функціональні можливості організму дитини.

6.Покращити роботу всіх органів та систем. Сформувати навички психорегуляції.

7.Сформувати елементарні основи хореографічної культури.

8.Навчити дітей дотримуватися техніки безпеки та безпечної поведінки під час виконання танцювальних вправ.

9.Оптимізувати рухову активність залежно від індивідуальних та статево - вікових особливостей.

10.Сформувати у дитини поняття про гарну поставу та її вплив на естетичний вигляд людини.

11.Виховати дисциплінованість.

12.Сприяти формуванню у дошкільників вміння діяти у колективі, допомагати одне одному.

13.Сприяти розвитку художнього смаку та емоційної сфери дитини.

14.Сформувати позитивні форми поведінки та спілкування.

Учні повинні знати:

-Що танцювальний рух, ритмічна вправа виконуються під музичний супровід

-Виражальні засоби музики впливають на ритмічну структуру виконання танцювального ру

-Основні танцювальні позиції.

-Що характер і темп музики передаються через танцювальний рух.

-Що музичні розміри визначають танцювальні жанри.

-Що зміст музичних творів можна передавати через танцювальні рухи.

Учні повинні вміти:

-Визначати темп і характер музики, що супроводжує танцювальні рухи.

-Орієнтуватися на площинні, координувати свої рухи з музичним супроводом.

-Починати рух з початком звучання музики, виконувати танцювальні вправи, поклони.

-Передавати в рухах зміст і образи музичних творів.

-Виразно, правильно і ритмічно виконувати під музичний супровід танцювальні вправи, етюди, композиції.

-Виконувати елементи рухів українського танцю.

/Files/images/1920.jpg

Графік проведення факультативів, курсів за вибором:

1. Рідний край ,1 год. ,5 клас ,четвер ,Пелих В.В.

2. "Ми громадяни України" , 9 клас , вівторок, Кашалаба Б.І.

3.."Визначні постаті України" , 8 клас, середа , Зелена О.В.

Хореографічний гурток , середа , п'ятниця, Шалапа О.Ю.

Вокальний гурток , понеділок, вівторок, четвер, Боднар Г.Я.

/Files/images/vokalniy_gurtok/IMG_0684.JPG /Files/images/vokalniy_gurtok/IMG_0685.JPG/Files/images/vokalniy_gurtok/IMG_0691.JPG/Files/images/vokalniy_gurtok/IMG_0697.JPG/Files/images/vokalniy_gurtok/IMG_0701.JPG/Files/images/vokalniy_gurtok/IMG_0898.JPG/Files/images/vokalniy_gurtok/IMG_0927.JPG/Files/images/vokalniy_gurtok/Фото0584.jpg

Вокальна діяльність реалізується у груповому та сольному співі, який є доступним для всіх дітей. У процесі співу учні засвоюють музичну мову, пізнають жанрову основу пісні. У них розвиваються музичні здібності емоційний відгук на пісню, виховується інтерес до музики.

Розбудова сучасної національної системи освіти пов’язана з пошуками і упровадженнями нових педагогічних підходів. Сучасна методика музичного виховання визначає головну мету занять вокального гуртка:

- формування у школярів музичної культури як важливої та невідємної частини їхньої духовної культури;

- виявлення музичних здібностей у дітей;

- виховання любові до музики та співу;

- формування співацької майстерності та культури співу;

- розвивати художньо-творчі здібності дітей;

- навчити учнів конкретним вокальним навичкам співу: вокальна позиція, вокальне дихання, засоби звуковедення, артикуляція, методи роботи над піснею, принципи та методи вокально-ансамблевого навчання;

- навчання виразного, грамотного виконання простих вокальних творів;

- розвивати артистичні та сценічні здібності учнів;

- навчити учнів працювати з апаратурою (мікрофонами та фонограмами).

Для досягнення поставленої мети на заняттях вокального гуртка ми використовуємо основні закономірності та принципи музичного виховання:

- музика, а точніше пісня може виконати свою естетичну, пізнавальну і виховну роль тільки тоді, коли діти навчаються по-справжньому чути її і роздумувати над нею;

- якщо музичний твір (пісня) не приносить учневі художньої насолоди, він не стане для нього художнім відкриттям, не виявить естетичного впливу на його духовний світ;

- ефективність музичного навчання залежить від ставлення до особистості учня, як до основної ланки педагогічного процесу.

Основні принципи у роботі вокального гуртка:

- емоційної захопленості співом;

- опори на вікові особливості, внутрішні сили й можливості учнів у музичній вокальній діяльності;

- єдності індивідуального і колективного впливу на учнів;

- принципи взаємодії вчителя і учнів у музично-освітньому процесі.

Отже, ГОЛОВНА МЕТА вокального гуртка – навчити дітей співати. Спів є природним способом вираження естетичних почуттів, дійовим засобом активного залучення учнів до музики. Із усіх видів виконавського мистецтва він є найдоступнішим для дітей видом музичної діяльності, порівняно легко засвоюється ними, не вимагає значної підготовки. Тому спів здавна розглядався як один з основних засобів музичного виховання.

Спів, як виконавський процес розвиває музичні здібності, уміння сприймати, запам’ятовувати і відтворювати мелодію і виховує слухову увагу, спостережливість, уяву, наполегливість у подоланні виконавчих труднощів, дисциплінованість і самостійність, акторські і сценічні здібності. У процесі навчання співу розвивається не тільки голос, але й вирішуються завдання, пов’язані з формуванням особистості учня.

У гуртку навчаються діти віком від 7 до 15 років. Програмою передбачено групові та індивідуальні години навчання з обдарованими дітьми або з дітьми, які відстали від програми з поважних причин.

Важливе місце надається участі у концертах, оглядах, конкурсах. Корисно практикувати індивідуальне виконання пісень, інсценізація пісень та виконання ритмічних рухів під музику.

Мета гуртка:

- Надати можливість обдарованим дітям проявити свої здібності на сцені.

- Навчити дітей правильно та інтонаційно чисто співати.

- Прививати та поглиблювати любов до української пісні(народної та композиторської).

- Виховувати смак, високу виконавську культуру.

- Приймати участь в шкільних, міських та районних оглядах художньої самодіяльності, в загальношкільних та міських заходах.

Основний зміст роботи.

Учасники вокального гуртка приймають участь у шкільних та міських концертах, конкурсах, ранках та ін. заходах, оглядах шкільної, міської та районної художньої самодіяльності.

На заняттях гуртка діти вчать нові пісні, відпрацьовують чистоту інтонації, техніку володіння вокалом, сценічну майстерність, вміння володіти мікрофоном, дикцію та виразність співу.

Гуртківці розширюють свій кругозор, самореалізуються та підвищують свою самооцінку .

Вокальний спів сприяє координуванню слуху, голосу, розвитку вокально-технічних навичок, розвитку дихання, гнучкості голосу.

Мета вокальних занять:

- розвиток співочого дихання;

- розширення діапазону голосу;

- спів без супроводу;

- спів в ансамблі (злагоджено, врівноважено).

Основні завдання вокальнихзанять:

- формування навичок співочої установки;

- різнобічний розвиток вокально-хорового слуху;

- розвиток мислення;

- формування музичної пам’яті;

- навчання використання під час співу м’якої атаки;

- формування навичок співочої емоційності, співочої виразності;

- розвиток співочого дихання;

- розширення діапазону голосу;

- спів без супроводу.

Завдання формування якостей особистості:

- Ціннісне ставлення до праці, природи, до людей, держави, суспільства і мистецтва.

Форма проведення занять гуртка– комбінована.

Кожне заняття включає теоретичний матеріал, практичну роботу.

ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Вокальна культура, з якою діти знайомляться на заняттях вокального гуртка є однією з складових засобів, що сприяють всебічному і гармонійному розвитку особистості.

Кінцевими результатами занять вокального гуртка є:

- оволодіння співацькими навичками: дихання, володіння звуком та словом у співі, інтонуванням;

- збагачення загальної музичної культури дітей;

- зацікавлене ставлення до дитячої, народної пісні й до зразків мистецтва інших країн та народностей;

- набуття виконавської майстерності;

- участь у масових заходах школи, різноманітних конкурсах та оглядах художньої самодіяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 794

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.